6 sty 2016

Początek w blogowym świecie





Witam serdecznie.

Nie po raz pierwszy jestem w blogowym świecie, jednak tym razem chcę poświęcić się tym, co lubię najbardziej, a nie zawsze (jak to czasem bywa) odnosi się sukcesy. Będę tu poruszać tematy, które pewnie na niektórych blogach, bądź też stronach było to wielokrotnie omawiane, jednak nie wszystko zawsze jest wytłumaczone w sposób zrozumiały dla osób, które miały jedynie styczność z suchą teorią nie mając możliwości "liźnięcia" choćby odrobiny praktyki.

W związku z tym, że ukończyłam szkołę ogrodniczą (choć w ogóle nie odnoszę wrażenia, jakoby nauczyciele nauczyli mnie czegoś wartościowszego od pielenia roślin już rosnących), mam pojęcie jak to wszystko wygląda właśnie z praktyki. I właśnie dlatego postanowiłam założyć owego bloga, aby podzielić się moim doświadczeniem z osobami, które dopiero chcą zacząć swoją przygodę z roślinami.

Może to niektórym wyda się nie zbyt ekscytujące, ale osobiście ja, jako osoba hodująca rośliny od nasion, odczuwam ogromną satysfakcję, kiedy nasiono przerodzi się w piękny, dorosły okaz.

Mam nadzieję, że aktualizując swojego bloga, wiele osób będzie mogło korzystać z tych informacji.

Oczywiście nie muszę dużo pisać względem wyglądu, gdyż jest on cały czas modyfikowany.


Pozdrawiam serdecznie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za pozostawione komentarze.